[ad] Empty ad slot (#6)!

Promowanie marki samochodów

Promowanie swojej marki to dzisiaj wyjątkowo ważne zadanie dla każdego przemysłu, szczególnie motoryzacyjnego. Gdy na giełdach amerykańskich i europejskich rozpoczęły się pierwsze wielkie spadki wśród spółek najbardziej przeżywających to nagłe załamanie światowych rynków finansowych sporo było znanych marek motoryzacyjnych. Okazało się dość szybko, że wiele firm zajmujących się produkowaniem samochodów ma spory problem ze sprzedażą swoich aut przy jednoczesnych ogromnych wydatkach. Większość firm produkujących samochody spotkało się z problemem polegającym przede wszystkim na nagłym spadku zainteresowania nowymi samochodami przy jednoczesnym braku możliwości porzucenia inwestycji i trwających badań. Oczywiście firma motoryzacyjna będąca w jasnych finansowych opałach przeważnie zachowując się rozważnie podejmie decyzję o wycofaniu się z kilku planowanych na następne lata inwestycji. Ale wycofanie się z inwestycji, które już są prowadzone i od dłuższego czasu wydaje się na nie pieniądze, jest niemożliwe i byłoby zapewne tylko ze szkodą dla całej firmy. Dlatego zdecydowana większość inwestorów wielkich samochodowych marek podjęło decyzję o wycofaniu swojego kapitału z mało rentownych spółek działających na tym rynku. Jak się okazało, wiele z nich podjęło bardzo słuszne decyzje postanawiając ograniczyć swoje wydatki i przeczekać jakoś najgorszy okres.Przy odpowiednich cięciach i zwolnieniach niektóre firmy wyszły po latach na zero i mogły zacząć spokojny powrót na sam szczyt. Inne niestety nie miały tego szczęścia i ograniczenie swoich wydatków na nowe badania i innowacje okupiły bankructwem.

Najnowsze wpisy

Grudzień 2017
P W Ś C P S N
« cze    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Bookmarks