[ad] Empty ad slot (#6)!

Nowość na rynku motoryzacyjnym – koło zapasowe w sprayu

Okazuje się, że wożenie ze sobą w pojeździe tradycyjnego koła zapasowego coraz częściej jest zastępowane kołem zapasowym w sprayu. Chodzi o niedużych stosunkowo wymiarów pojemnik ze specjalnym uszczelniaczem, którym w sytuacja złapania gumy można uszczelnić uszkodzenia i jechać dalej. Zwolennicy takiego rozwiązania argumentują jego wyższość nad tradycyjnym kołem zapasowym głównie tym, że nie zajmuje taki pojemnik miejsca w pojeździe, co przy coraz mniejszych rozmiarach bagażników jest bardzo istotne dla użytkowników takich pojazdów. Poza tym – ich zdaniem – cała naprawa jest szybka i prosta, bez żmudnego czasem wymienienia koła, niekoniecznie w dobrych warunkach na drodze. Jednak koło zapasowe w sprayu ma swoje niekoniecznie też dobre cechy. Opona, która została raz napełniona tego rodzaju środkiem, nie nadaje się najczęściej już do dalszego użytku, z uwagi na zanieczyszczenie jej wnętrza wstrzyknięta substancja. Większe uszkodzenia opony niestety nie dadzą się załatwić psiknięciem sprayem, a wtedy dopiero pojawia się istotny problem – co dalej. Wiec okazuje się, że pewniejszym rozwiązaniem jest posiadanie jednak tradycyjnego koła zapasowego, chociaż można mieć przy tym i spray – tak na wszelki wypadek. Jeśli posiadanie koła zapasowego pełnowymiarowego wiąże się z zbyt dużymi kosztami dla właściciela pojazdu, można zaopatrzyć się w tak zwaną dojazdówke, czyli koło tanie i zajmujące znacznie mniej miejsca niż normalne. Tego rodzaju koło zapasowe zapewni nam dojazd w dowolne miejsce, oczywiście na takim kole należy jechać z mniejsza prędkością – na pewno nie szybciej niż 80 km/h

kaski arai
proponowany przez Lakiery24 spray aluminium i cynk to produkty najwyższej jakości
ramka tablic rejestracyjnej kosztuje 8zł

Najnowsze wpisy

Grudzień 2017
P W Ś C P S N
« cze    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Bookmarks